Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?
Corporate sitePakalpojumu sniegšana
Individuāli izstrādāts tehnisko apkopju plāns jūsu ēkai un iekārtām
Mēs izstrādāsim unikālu tehnisko apkopju plānu, kas ir īpaši paredzēts jūsu ēkaiun iekārtām. Varat izvēlēties starp mūsu trim tehnisko apkopju komplektiem atbilstoši savām vajadzībām.
Vienmēr pieejami profesionāli pakalpojumi
Ja ir radušās kādas ar iekārtām saistītas problēmas un Jums vai Jūsu iekārtu lietotājiem ir nepieciešama tehniska palīdzība, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta centra speciālistiem, viņi Jūs uzklausīs un nosūtīs pie Jums tehnisko speciālistu, kas novērsīs radušās problēmas.
- KONE klientu atbalsta centrs; tālr. nr. +371 67542040
- Pieprasīt kontaktinformāciju
Kvalificētu tehnisko ekspertu palīdzība
Mūsu tehniskie speciālisti nodrošina liftu, eskalatoru un slīdošo celiņu nepārtrauktu un drošu darbību. Ik gadu mūsu speciālisti piedalās 50 stundu garās apmācībās, kas saistītas ar tehniska rakstura jautājumiem, drošību, klientu apkalpošanu un pirmās palīdzības sniegšanu.
Profilaktiskā apkope, kas garantē iekārtu labāku darbību
KONE profilaktiskā tehniskā apkope palīdzēs novērst ar iekārtām saistītas problēmas pirms tās vēl būs radušās. Mēs veicam iekārtu apkopi ņemot vērā tās lietojuma intensitāti, vecumu un citus saistošus faktorus. Katram klientam tiek izstrādāts individuāls apkopju plāns.
Iekārtu tehniskā stāvokļa diagnostika
Lai garantētu, ka iekārtas strādās droši un vienmērīgi, mēs ieteiksim nepieciešamos remontdarbus un modernizācijas procesus atbilstoši stāvokļa pārbaudes rezultātiem.
Kā izvēlēties tehnisko apkopju pakalpojuma sniedzēju
Mēs uzskatām, ka labākais veids, kā sākt meklēt tehnisko apkopju nodrošinātāju, ir pārdomāt lietotāju,aprīkojuma, kā arī ēkas vajadzības. Šajā lapā ir sniegti daži piemēri par to, kādas šīs vajadzības varētu būt. Varat arī noskaidrot, kādas atbalsta iespējas jums sniedz mūsu risinājumi.
-
Mēs piedāvājam izstrādāt individuālu tehnisko apkopju plānu visiem iekārtu zīmoliem un veidiem. Tajā tiks ņemta vērā gan iekārtu tehnoloģija, gan to lietošanas vēsture.
-
Regulāri izanalizējot kļūdu iemeslus, mēs esam spējuši pakāpeniski samazināt kļūdu skaitu mūsu klientu iekārtām.
-
Mūsu klientu atbalsta dienesta speciālisti ir gatavi jūs apkalpot 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, 365 dienas gadā un atbildēt uz zvanu 20 sekunžu laikā vai ātrāk.
-
Iesprūšanas gadījumā mēs ieradīsimies notikuma vietā vidēji 30 minūšu laikā.
-
Tā kā mūsu transportlīdzekļos tiek uzglabātas visbiežāk izmantotās rezerves daļas un mēs nodrošinām 24 h detaļu piegādi, lielāko daļu problēmu mēs varam novērst viena apmeklējuma laikā.
-
Mūsu tehniskajiem speciālistiem tiek nodrošinātas apmācības, kuru ilgums pārsniedz 50 stundas gadā un kuru laikā viņi iegūst informāciju par visiem zīmoliem.
-
Mūsu veiktā profilaktiskā apkope nodrošina, ka iekārtas ir pieejamas 99,9%gadījumos .
-
Mūsu tehniskās apkopes pakalpojumi atbilst visiem vietējiem drošības noteikumiem un juridiskajām prasībām.
-
Mūsu tehniskie speciālisti saņem apmācību par dažādiem iekārtu zīmoliem, un mums ir arī citu zīmolu rezerves daļas.